Vi har glädjen att meddela att vi ställer upp med ett lag i Herr-Trimserien till hösten! (2026/27)
Vi vill gärna utöka laget och söker fler spelare (och eventellt tränare). Hör av dig till trimmix@arstahandboll.se om du är intresserad.
Första träningen på säsongen börjar 31 augusti.
kl 21:30 i Skarpnäckshallen.